Skip to content
Persoonlijke aanpak
Begrijpelijke communicatie
Resultaatgericht

E-mail marketing

E-mailmarketing is één van de meest effectieve manieren om je doelgroep te bereiken en resultaten te behalen. Als je deze krachtige marketingtool nog niet gebruikt, mis je een grote kans om je bedrijf te laten groeien.

E-mail marketing

Iedereen heeft tegenwoordig een e-mailadres. Het is dus een gemiste kans als je nog geen gebruik maakt van e-mail marketing. Dit is waarom je e-mail marketing kunt gebruiken:

  • Direct en persoonlijk contact met je doelgroep
  • Hoge ROI
  • Segmentatie en targeting
  • Meetbare resultaten
  • Versterking klantloyaliteit

E-mail marketing in 4 stappen

1. Doelgroepanalyse

We analyseren de doelgroep, waarbij we segmenten creëren op basis van bijvoorbeeld demografie, interesses en gedrag om gerichte e-mailcampagnes te ontwikkelen.

2. Contentcreatie

We ontwikkelen aansprekende en relevante e-mail content, zoals nieuwsbrieven, promoties en geautomatiseerde e-mails, die aansluiten bij de interesses en behoeften van de doelgroep.

3. Implementatie

We stellen de e-mailcampagnes op in een e-mailmarketing platform, configureren de verzendtijden, testen de lay-out/templates en zorgen ervoor dat de e-mails mobiel vriendelijk zijn en voor conversies zorgen.

4. Optimalisatie

Na het verzenden van de e-mail monitoren we de prestaties, zoals de open- en klik ratio’s en passen de campagnes, daar waar nodig, aan om de effectiviteit te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten en gestelde doelen te behalen.

E-mail marketing Boax online Kaatsheuvel

Onze werkwijze

De weg naar online succes

We komen graag langs om kennis te maken. Zo maken we niet alleen kennis met jou, maar ook met jouw bedrijf. Samen bekijken we jouw wensen en jouw online doelstellingen, en zeker niet onbelangrijk, of we een match zijn.

Samen onderzoeken we wie jouw klanten zijn en hoe hun klantreis is. We werken de besproken wensen en doelstellingen verder uit en eventuele bestaande data wordt geanalyseerd.

Aan de hand van het onderzoek wordt de strategie bepaald. We nemen je mee in de strategie, zodat je precies weet welke middelen we gaan inzetten en welke resultaten je kunt verwachten.

Met datagedreven marketing krijgen we inzicht, houden we grip en kunnen we bijsturen om zo de juiste analytische beslissingen te maken, die ervoor zorgen dat we onze gezamenlijke online doelstellingen behalen.

Boax online