E-mail marketing
Iedereen heeft tegenwoordig een e-mailadres. Het is dus een gemiste kans als je nog geen gebruik maakt van e-mail marketing. Dit is waarom je e-mail marketing kunt gebruiken:
- Direct en persoonlijk contact met je doelgroep
- Hoge ROI
- Segmentatie en targeting
- Meetbare resultaten
- Versterking klantloyaliteit
E-mail marketing in 4 stappen

Onze werkwijze
We komen graag langs om kennis te maken. Zo maken we niet alleen kennis met jou, maar ook met jouw bedrijf. Samen bekijken we jouw wensen en jouw online doelstellingen, en zeker niet onbelangrijk, of we een match zijn.
Samen onderzoeken we wie jouw klanten zijn en hoe hun klantreis is. We werken de besproken wensen en doelstellingen verder uit en eventuele bestaande data wordt geanalyseerd.
Aan de hand van het onderzoek wordt de strategie bepaald. We nemen je mee in de strategie, zodat je precies weet welke middelen we gaan inzetten en welke resultaten je kunt verwachten.
Met datagedreven marketing krijgen we inzicht, houden we grip en kunnen we bijsturen om zo de juiste analytische beslissingen te maken, die ervoor zorgen dat we onze gezamenlijke online doelstellingen behalen.