Conversie optimalisatie
Conversie optimalisatie zorgt ervoor dat meer bezoekers klanten worden. Met slimme aanpassingen en tests halen we het maximale uit je website, zodat je meer leads en verkopen krijgt.
De gewenste actie kan bijvoorbeeld zijn dat bezoekers:
- iets bestellen;
- zich aanmelden (voor de nieuwsbrief);
- contact opnemen;
- een afspraak maken;
- iets downloaden.
Met conversie optimalisatie zorgen wij ervoor dat de inspanningen om meer bezoekers naar je website te halen (bijvoorbeeld door SEA en/of SEO) niet voor niets zijn geweest.
Conversie optimalisatie in 4 stappen

Onze werkwijze
We komen graag langs om kennis te maken. Zo maken we niet alleen kennis met jou, maar ook met jouw bedrijf. Samen bekijken we jouw wensen en jouw online doelstellingen, en zeker niet onbelangrijk, of we een match zijn.
Samen onderzoeken we wie jouw klanten zijn en hoe hun klantreis is. We werken de besproken wensen en doelstellingen verder uit en eventuele bestaande data wordt geanalyseerd.
Aan de hand van het onderzoek wordt de strategie bepaald. We nemen je mee in de strategie, zodat je precies weet welke middelen we gaan inzetten en welke resultaten je kunt verwachten.
Met datagedreven marketing krijgen we inzicht, houden we grip en kunnen we bijsturen om zo de juiste analytische beslissingen te maken, die ervoor zorgen dat we onze gezamenlijke online doelstellingen behalen.